meblelublin.pl

Pod tym adresem internetowym (meblelublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane serwisy WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez internautów szukających usług lokalnych, kosmetyczka Gdynia, księgowa Łódź. Tego typu domeny znacznie prościej zapamiętać, a serwisy z takimi nazwami są łatwiejsze w pozycjonowaniu.


2. Nie znalazłem domeny dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Napisz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najważniejsze słowa kluczowe. Po prostu zadzwoń do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia adresu?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza jedynie miesięczny abonament za stronęWWW, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych rzeczy, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc abonament.


5. Jak piszecie treść dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony WWW są jej treści, a konkretnie ich struktura i język. By zatem opracować teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej usługach. Tylko w taki sposób wynajdziemy punkty, które zaintrygują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztą zajmiemy się sami: tworzymy teksty, by były interesujące dla czytelników, ale i realizowały wymogi optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Gwarantujemy teksty dopasowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą prezentowane na serwisach zdjęcia?

Wykorzystujemy ilustracje z profesjonalnych internetowych baz zdjęć. Oczywiście możesz udostępnić nam swoje zdjęcia, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie WWW?

Oddajemy klientowi wykonaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 2 tygodnie na przesłanie wszelkich sugestii. Gratis zmienimy serwis.


8. Do kogo skierowana jest propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych odbiorców stanowią również lekarze. To właśnie takie firmy zazwyczaj potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może zasugerować inny adres swojej strony, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inną domenę na wynajmowany serwis?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to prosto zrealizować.


11. Kto pisze treści na serwisach?

Za napisanie tekstów na serwisy internetowe dla naszych klientów odpowiada profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na stronie?

Kiedy tylko potrzebujesz poprawki na swojej stronie, napisz zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!