meblelublin.pl

Pod tym adresem internetowym (meblelublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane strony WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które są złożone ze słów kluczowych, najczęściej wyszukiwanych przez użytkowników szukających usług lokalnych, paznokcie Szczecin, biuro rachunkowe Wrocław. Tego typu domeny wiele łatwiej zapamiętać, a strony z takimi nazwami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę adresu dla swojej działalności? Co możecie dla mnie zrobić?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wyszukamy zapewne pasujący adres, zawierającą najlepsze frazy kluczowe. Po prostu skontaktuj się z nami!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W Internecie od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego polecamy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Jaki jest koszt przedłużenia domeny?

W naszym systemie takie formalności nie istnieją! Płacisz jedynie miesięczny czynsz za stronęWWW, w którym jest również przedłużenie domeny, hostingu i innych spraw, którymi nie musisz się martwić. Żadnych dodatkowych opłat rocznych, żadnych innych formalności na głowie. Tylko co miesiąc abonament.


5. Jak opracowujecie teksty dla serwisów klientów?

Najważniejszym serwisu są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem napisać teksty, potrzebujemy jak najwięcej wiadomości o Twojej działalnośći. Tylko w taki sposób wynajdziemy kwestie, które zainteresują przyszłych klientów. Służy nam do tego wypełniona przez Ciebie ankieta. Resztą zajmiemy się sami: tworzymy teksty, by były ciekawe dla czytelników, ale i realizowały kryteria dopadowania strony w Google. Gwarantujemy teksty dostosowane do stylu Twojej działalności, walory marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach ilustracje?

Stosujemy fotografie z najpopularniejszych internetowych baz zdjęć. Naturalnie możesz dostarczyć nam swoje fotografie, jeśli masz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie WWW?

Dajemy klientom przygotowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o zaakceptowanie. Masz 14 dni na spisanie wszelkich sugestii. Za darmo poprawimy serwis.


8. Do kogo jest adresowana propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie takie przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, ponieważ najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy zawsze muszę wynajmować domenę od Headway?

Klient może zaproponować inny adres swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem nazwy serwisu.


10. Czy mogę przekierować inną domenę na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Na pewno wytłumaczymy, jak to szybko zrobić.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie treści na serwisy WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od wymyślania tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz zmiany na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!