meblelublin.pl

Pod tym adresem internetowym (meblelublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wydzierżawić?

Wynajmowane serwisy WWW znajdują się pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, alergolog Warszawa, remonty Lublin. Generyczne adresy znacznie łatwiej zapamiętać, a strony z takimi adresami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie znalazłem nazwy dla siebie? Jak możecie mi pomóc?

Powiedz nam, czym się zajmujesz, a wynajdziemy na pewno stosowną domenę, zawierającą najważniejsze słowa klucze. Tylko napisz do nas!


3. Mam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna strona?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z rozsądkiem. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie adresu?

We współpracy z nami takie koszty nie istnieją! Płacisz jedynie co miesiąc abonament za stronęWWW, w którym jest także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się martwić. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie co miesiąc czynsz.


5. Jak tworzycie teksty dla serwisów klientów?

najistotniejszym elementem strony internetowej są jej teksty, a właściwie ich struktura i język. By zatem stworzyć teksty, musimy mieć jak najwięcej wiadomości o Twojej firmie. Tylko w ten sposób wynajdziemy punkty, które zaintrygują potencjalnych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy sami: piszemy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w wyszukiwarce interenetowej. Zapewniamy treści dopasowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd czerpiecie prezentowane na serwisach ilustracje?

Wykorzystujemy fotografie z najpopularniejszych internetowych banków zdjęć. Naturalnie możesz przesłać naszej firmie swoje fotografie, pod warunkiem że posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz mają odpowiednią jakość.


7. Co mogę zmienić w zaprojektowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi wykonaną przez nas stronę WWW z prośbą o akceptację. Masz 10 dni roboczych na spisanie wszelkich zmian. Gratis poprawimy serwis.


8. Dla kogo jest propozycja?

Obsługujemy głównie (ale nie tylko) małe i bardzo małe firmy działające na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo dużą grupę naszych klientów stanowią również lekarze. To właśnie tego typu firmy najczęściej potrzebują marketingowego wsparcia, gdyż nie stać ich na zatrudnienie specjalisty.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Zleceniodawca może posiadać własny swojego serwisu, jaki my zarejestrujemy lub przejmiemy. Nasza firma musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowany serwis?

Tak, można. Chętnie wyjaśnimy, jak to łatwo zrobić.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za pisanie tekstów na strony WWW dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, składająca się z copywriterów – to specjaliści od wymyślania przekazów reklamowych z przeznaczeniem do Internetu.


12. W jaki sposób zgłaszać zmiany na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na stronie WWW, wyślij zgłoszenie swojemu opiekunowi lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!