meblelublin.pl

Pod tym adresem internetowym (meblelublin.pl) możemy za DARMO przygotować dla CIEBIE stronę, która zdobędzie Ci klientów.

Często zadawane pytania

1. Jakie domeny można wynająć?

Wynajmowane strony WWW są dostępne pod tak zwanymi domenami generycznymi, czyli takimi, które składają się ze fraz kluczowych, najczęściej wpisywanych przez internautów potrzebujących usług lokalnych, malowanie Częstochowa. Takie adresy znacznie prościej zapamiętać, a strony z takimi nazwami są prostsze w optymalizacji pod wyszukiwarki.


2. Nie widzę domeny dla swojej firmy? Co możecie dla mnie zrobić?

Powiedz nam, jaki jest główny profil Twojej działalności, a wynajdziemy na pewno właściwą domenę, zawierającą najważniejsze frazy kluczowe. Tylko napisz do nas!


3. Posiadam już swój serwis internetowy, po co mi kolejna witryna online?

W sieci od przybytku głowa nie boli, pod warunkiem, że wszystko robione jest z głową. Dlatego rekomendujemy posiadanie dwóch, nawet więcej serwisów WWW.


4. Ile kosztuje przedłużenie domeny?

W naszym systemie takie koszty nie istnieją! Klient uiszcza tylko miesięczny abonament za stronęWWW, w którym zawiera się także przedłużenie domeny, hostingu i innych kwestii, którymi nie musisz się przejmować. Żadnych innych opłat za rok z góry, żadnych innych formalności na głowie. Jedynie co miesiąc czynsz.


5. Jak opracowujecie teksty dla serwisów klientów?

Najważniejszym strony WWW są jej teksty, a konkretnie ich struktura i język. By zatem opracować treści, musimy mieć jak najwięcej informacji o Twojej działalnośći. Tylko w ten sposób wynajdziemy punkty, które zainteresują przyszłych odbiorców. Służy nam do tego analiza wypełnionej ankiety. Resztę zrobimy samodzielnie: tworzymy teksty, by były interesujące dla klientów, ale i spełniały kryteria optymalizacji strony w Google. Gwarantujemy treści dopasowane do stylu Twojej firmy, zalety marketingowe i wysoką jakość językową.


6. Skąd pochodzą wykorzystane na serwisach fotografie?

Wykorzystujemy fotografie z najpopularniejszych internetowych stocków zdjęć. Naturalnie możesz przekazać nam swoje zdjęcia, jeśli posiadasz do nich pełne prawa autorskie, oraz że są dobrej jakości.


7. Co mogę zmienić w przygotowanym dla mnie serwisie internetowym?

Oddajemy klientowi opracowaną przez nasz zespół stronę internetową z prośbą o akceptację. Masz 10 dni roboczych na spisanie wszelkich uwag. Bezpłatnie skorygujemy serwis.


8. Do kogo skierowana jest propozycja?

Pracujemy głównie (choć nie tylko) dla małych i bardzo małych firm, działających na określonym obszarze geograficznym (np. miasto). Bardzo znaczącą grupę naszych klientów stanowią także lekarze. To właśnie tego typu przedsiębiorstwa najczęściej potrzebują pomocy w internecie, gdyż najczęściej nie zatrudniają specjalistów.


9. Czy klient zawsze musi korzystać z domeny Headway?

Klient może zasugerować własny swojej strony WWW, który my zarejestrujemy lub przejmiemy. Headway musi być abonentem domeny.


10. Czy mogę ustawić inny adres na wynajmowaną stronę?

Tak, jest to możliwe. Chętnie wyjaśnimy, jak to szybko wykonać.


11. Kto jest autorem treści na serwisach?

Za napisanie tekstów na serwisy internetowe dla naszych klientów jest odpowiedzialna profesjonalna redakcja, złożona z copywriterów – to specjaliści od pisania tekstów promocyjnych z przeznaczeniem do Internetu.


12. Jak mogę zgłaszać aktualizacje na serwisie?

Kiedy tylko potrzebujesz uzupełnień na swoim serwisie internetowym, wyślij zgłoszenie do swojego opiekuna klienta lub po prostu na ogólny adres mail: kontakt@headway.pl.


Wiele firm jest już z nami!